Friday, August 26, 2011

Salam Lebaran

Mau start suda aku bercuti raya ni..jadi sebelum start cuti baik aku update siap2 blog aku ni sebab broadband line kalo di kampung memang hampeh tahap gaban.
Alhamdulillah tahun ni persiapan raya ala kadar jak..semuanya b'jalan dengan baik. cuti pun suda approved jadi apa mau tunggu lagi balik kampung la (walaupun sebenarnya ari2 aku ulang-alik dr kampung g kk) hehe...
Banyak2 ucapan..pesanan yang dihantar mellaui sms la yang cukup padat merungkai segala-galanya..jadi aku selitkan la beberapa yg aku jumpa di FB
:: Dalam Kelembutan Lidah ada juga ketelanjuran kata, Dalam kata-kata pasti ada yang tersentuh hati, dalam gurau dan senda tentu ada khilaf dan Dosa, Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin ::
:: Di Aidil Fitri Mulia, Maaf Dipinta andainya TERkasar Bahasa TERsilap bicara TERmarah yg x kena TERtanya yg x tentu hala TERsasul yg x sengaja TERpukul kat mana2 TERpinjam harta benda TERmoody x semena2 TERumpat bila2 & macam2 lg yg TERsalah & TERsilap. SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI :: 
:: Sebelum Ramadhan Pergi,
Sebelum Aidil Fitri Datang,
Sebelum Operator Sibuk,
Sebelum SMS Selalu Pending,
Sebelum Duit Raya Habis,
Dalam Hati Mengucapkan,
MINAL AIDZIN WAL FAIDZIN,
MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN ::
:: SALAM AIDILFITRI BUAT SEMUA..MAAF, ZAHIR & BATIN::

Trip to Imbak Canyon Day 3

Day 3 (25 March) in Imbak Canyon I woke up at 5am in the dark and took shower then proceed with breakfast at 6am. I couldn't slept...