Friday, August 19, 2011

getting older :)


Hehe..18/8/1985 dalam 26 tahun yang lepas aku dilahirkan di muka bumi ni..syukur alhamdulillah, kini aku masih diberi bernafas dan menikmati kehidupan seperti biasa..Terima Kasih ya Allah..

Alhamdulillah sudah 2 kali ulang tahun kelahiran ku jatuh di bulan Ramadhan..jimat sikit budget untuk diri sendiri..bertemankan 3 slices cakes yang dihadiahkan oleh adik iparku..aku sambut hari jadi di rumah bersama keluarga tersayang..Love u all :)

Walaupun simple tapi aku tahu mereka sayangkan aku hehehe..menempuhi hari-hari mendatang membuatkan aku berfikir dan terus berfiikir..macam2 lagi benda akan jadi..looking forward for it :)

Trip to Imbak Canyon Day 3

Day 3 (25 March) in Imbak Canyon I woke up at 5am in the dark and took shower then proceed with breakfast at 6am. I couldn't slept...