Friday, May 18, 2012

Jay Park Live in Kota Kinabalu

Actually I'm not a big fan of him..I just want to see his perform live..I want to see how good he's performing all his famous songs..

It was a great experience to see a first Korean artist perform live in Kota Kinabalu. He sang five songs including the famous one 'Girlfriend'..I sang along with him but only at certain part that I know

People were screaming whenever he start to sing a song. For me, Jay Park as good as other K-Pop singer.

I heard from my friend that he was with 2PM before. I didn't know much about him as I had never google to search info about him.

But for me, all of his hardwork paid off as he is now success in creating a name in K-POP industy. Wish u have a great future in the K-POP industry Jay Park..

Even I'm not a big fan of him..but I really enjoy his performance..I'm glad that I'm one of the audience enjoy Jay Park performance live in KK

Hope more Korean artists will perform live in Kota Kinabalu..how I wish one of them is Jang Geun Su, my favourite hero in Korean Drama..start following him from Marry Stayed Out All Night, You're Beautiful and the latest drama Love Rain

---------------------

Jay Park..ermmm actually aku tidak la follow sangat perkembangan artis sorang ni dalam industri K-POP sebab aku bukannya layan K-POP songs sangat

Aku hanya layan drama series Korea jak..so mana2 theme songs dalam tu yang aku TERjatuh hati baru aku akan google and download mana2 lagu yg berkenan di hati

Untuk konsert Jay Park ni..kira ok juga la biarpun hanya dalam 5 lagu jak disampaikan ia cukup buatkan budak2 sekolah yang duduk d belakang kami terjerit-jerit..mesti the next day suara diorg serak kan..satu jak lagu Jay Park yg aku tau sebab ia dimainkan di corong2 radio tempatan iaitu 'Girlfriend'..aku turut sama menyanyikan lagu tu hanya pd part2 yg aku tau jak la

Apa yang best pasal konsert tu bila ada game yang melibatkan 5 org lucky audience utk naik n tiru gaya Jay Park menari..paling best ada seorang budak ni mungkin umur dalam 10 tahun menari fuhyooo...memang hebat..wa salute la ngan budak sorang ni

Budak2 sekarang ni kalau bab menari mmg terror..Tapi malangnya dia tidak terpilih menjadi pemenang..Ada seorang yang lebih layak mendapat gelaran pemenang sebab gaya tarian budak yang sorang ni memang mantap..Anak-anak generasi sekarang la katakan

Ni beberapa gambar yang sempat aku rakamkan sepanjang konsert tu..Memandangkan kami dapat seat VIP so tidak la bergerak ke sana-kemari..duduk dan layan jak konsert tu..

among the Jay Park fans in KK-credit to David Shia from See Hua Daily for this photo
this is the lucky audience
wit Mariah Doksil..
Jay Park wit his dancers from Korea


Trip to Imbak Canyon Day 3

Day 3 (25 March) in Imbak Canyon I woke up at 5am in the dark and took shower then proceed with breakfast at 6am. I couldn't slept...