Friday, April 22, 2011

Orang Sabah pun pandai mengaji bah....

Alhamdulillah sesi pengenalan peserta-peserta Imam Muda musim ke-2 telah berlangsung..Pihak media telah sudah memaparkan pengenalan ringkas peserta musim ke-2 ni.

Malam ni pula adalah pengenalan Imam Muda secara rasmi di Astro Oasis. Tidak sabar rasanya ingin menyaksikan rancangan ni bermula. Akan bermaknalah malam-malam Sabtu(Jumaat Malam) ku selepas ni. Bukan bermaksud malam-malam Sabtu aku sebelum ni tidak bermakna tapi kebanyakkan rancangan TV kita sekarang ni sangat la membosankan.

Akhirnya Imam Muda kali ni terdapat juga wakil dari Sabah(Beaufort). Wah bangga jadi anak Sabah walaupun tidak ada kaitan saudara dengan aku, tapi aku masih bangga. Ini bermakna orang Sabah ni bukan saja pandai menyanyi tapi juga pandai mengaji...syukur la sebab sebelum ni orang selalu label yang orang Sabah ni ramai yang ada bakat menyanyi...sekarang orang sudah boleh kata 'Orang Sabah ni pandai mengaji'..erm sapa yang tidak bangga kan..Selamat melaksanakan tanggungjawab sebagai wakil anak Sabah kepada Iman Muda Ali..

Trip to Imbak Canyon Day 3

Day 3 (25 March) in Imbak Canyon I woke up at 5am in the dark and took shower then proceed with breakfast at 6am. I couldn't slept...