Sunday, February 20, 2011

violin yang sangat menghiburkan

Some students of 'Suzuki Teachers Programme' entertained the audience during graduation ceremony

among the youngers who perform at the graduation ceremony
Buat pertama kalinya aku dapat menyaksikan persembahan violin ari ni..baru aku tau bagaimana perasaannya menghayati petikan dan geselan violin. Ia cukup membuatkan aku seperti diawang-awangan..maklum la melihat persembahan di waktu petang confirm menguap berkali-kali..walaupun aku ni buta seni sikit tapi aku tau juga la menghayati persembahan pelajar2 dari Suzuki Teacher Programme..


Pemain2nya dari yang hampir seumur dengannku (aku agak ja) sehingga yang kanak2 yang kalau tidak silap dalam 5 or 6 tahun..persembahan yang cukup simple dengan hanya mengenakan t-shirt suzuki and all in black. persembahan yang cukup menghiburkan. tak perlu pakaian yang beria kalau persembahan tidak seberapa kan..

Trip to Imbak Canyon Day 3

Day 3 (25 March) in Imbak Canyon I woke up at 5am in the dark and took shower then proceed with breakfast at 6am. I couldn't slept...