Friday, December 17, 2010

:: Berjinak-jinak dengan hobi baru ::

sibuk mencari pegi mana bola tadi???

nilah team futsal gue @ Bintang Futsal, Kinarut

biarlah kalah main futsal..jangan kalah bab2 posing :-)



Kekangan masa membuatkan aku susah mau melibatkan diri dengan sukan..tapi sekali sekala turun padang main futsal best jugak...walaupun tendang bola tak seberapa tapi yang penting aku enjoy..

Seronok jugak main futsal ni ye..walaupun penat tapi peluh budak lembik ni keluar la jugak. Muscle pain memang xboleh nak dinafikan la..ambik masa 2 hari juga nk recover balik..maklum la dalam setahun boleh kira berapa kali aku jogging mana tak badan liat sangat. So, bila geng2 sekolah invite join main futsal aku pun turun je la..diorang ni boleh kira player jugak la teruk jugak team aku dibelasah..tapi macam aku nyatakan tadi la semua ni hanya sekadar suka-suka kalo tournament memang confirm awal kelaur ngeeee..thanks guys sebab invite aku join main futsal..sejam tuh penat memang xboleh nak kata la..apa2 pun kalo ada game ajak la lagi :-)

Trip to Imbak Canyon Day 3

Day 3 (25 March) in Imbak Canyon I woke up at 5am in the dark and took shower then proceed with breakfast at 6am. I couldn't slept...