Wednesday, November 17, 2010

Musim kahwin

Cuti sekolah jak orang kahwin..orang kahwin jak cuti sekolah..hahaha
Sana sini kenduri kahwin..Jemputan kahwin kalau disusun boleh jadi satu bundle..wah banyak kan..
Tapi tidak kurang hebatnya kecanggihan teknologi..main tag jak di facebook..sapa2 yg ndak dapat datang tu comment jak..wish congrates dan selamat pengantin baru in advance..
ceh..macam yang aku buat la..ramai kawan-kawan satu kampus dulu tag2 kat fb jak..jemput dtg kenduri dia, tapi apa boleh buat bila sudah kembali ke tempat sendiri dan ada komitmen dengan kerja..memang susah mau menghadirkan diri di majlis kawan-kawan
Erm..even kenduri kawan baik aku pun, aku tak dapat mau datang..selamat pengantin baru ya Nik Nurul Haslinda Nik Abdul Razak..semoga berbahagia selamanya...
Walaupun aku tak dapat hadir ke majlis engkau..doa ku sentiasa bersama mu
Sedih juga la sebab tak dapat melihat kawan baik bersanding kan..tapi apakan daya aku punya komitmen lain..
Apa-apa pun sekali lagi semoga berbahagia buat semua rakan-rakan ku yang bakal mendirikan dan telah mendirikan rumah tangga..jagalah ia sebagai rumah yang lengkap bertangga..jangan biarkan rumah itu runtuh kerana kehilanggan tangganya..kalau rumah tu rumah ampai-ampai mungkin ndak perlu la tangga kan..bah sama-sama la kita renungkan

Trip to Imbak Canyon Day 3

Day 3 (25 March) in Imbak Canyon I woke up at 5am in the dark and took shower then proceed with breakfast at 6am. I couldn't slept...