Friday, October 29, 2010

Kejadian-kejadian yang menguji kesabaran

Tanpa dugaan kita tidak akan matang kan..
Tanpa dugaan hidup sentiasa berjalan lancar..
Tapi itulah yang terjadi sejak beberapa bulan kebelakangan ni..

Sebelum Hari Raya ari tu...dapat LOVE letter dari pak polisi..ni semua gara2 bawa keta macam pelesit..
Bukan 1 bukan 2 tapi TIGA LOVE LETTERs...ampun pak..saya hanya ingin sampai tepat pada waktunya d office..
Itu pengajaran yang cukup besar buat diriku..insyallah perkara itu tidak akan berulang lagi..Pelaburan yang langsung x mendatangkan hasil..mana tak..melabur d kaunter trafik..macam mana mau untung..Terbanglah juga beberapa keping g settle semua tu..

Bulan seterusnya..masa untuk renew insuran..huh sangat perit rupanya kalo nak hidup senang ni ye..semua kena bayar..tapi Okt memang bulan yg cukup sakit buat aku dan poket kosong ku..

Tiba2 pula tayar keta minta d ganti sb benang2 dah keluar..Hurm terpaksa la aku hutang d bank PA&MA (papa&mama) dulu..sebab duit dah xde pas habis bayar itu ini..ni la untungnya duduk dekat dengan keluarga(nampak sangat anak bapa..ngeeeee)

Harap2 Nov ni jangan la berlaku apa2 pertukaran yg perlukan kos..duit dlm singa warna kuning pun boleh kira pakai jari..

Sabar..sabar..ni semua hanyalah cubaan duniawi :-)